دوشنبه 9 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

تکواندو قهرمانی جهان - مکزیک؛
قرعه سخت تکواندوکاران ایران در جام بیست و یکم



شناسه خبر: 2217   يكشنبه 23 تير 1392 - 08:43

آئین قرعه کشی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر روز گذشته در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار شد و طی آن نمایندگان تکواندو ایران در بخش مردان با قرعه سختی در اکثر اوزان مواجه شدند.


آئین قرعه کشی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان عصر روز گذشته در "پائوبلا"ی مکزیک برگزار شد و طی آن نمایندگان تکواندو ایران در بخش مردان با قرعه سختی در اکثر اوزان مواجه شدند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛
بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از صبح فردا با حضور 872 تکواندوکار از 134 کشور در سالن تازه تاسیس " سنتر اکس پوزیتور" شهر "پائوبلا" در مکزیک آغاز می شود. آئین قرعه کشی این مسابقات از ساعت 14 روز شنبه به وقت محلی با حضور مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده انجام و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

در زمان قرعه کشی مسابقات تیم ملی ایران تمرین داشت به همین دلیل حسن ذوالقدری و زهرا سروی در جلسه قرعه کشی شرکت کردند. در پایان قرعه کشی هم مشخص شد اکثر تکواندوکاران کشورمان باید با اصلی ترین رقبای خود در همان دورهای ابتدایی پیکار کنند.

در وزن 54- کیلوگرم احسان نقیب زاده دور نخست به مصاف "پدور آنکو" از پرو می رود و در صورت برتری باید با " رودریگوئز" سید چهار این وزن از مکزیک پیکار کند. نقیب زاده در صورت برتری در این دو مبارزه باید با برنده پیکار فرانسه و قزاقستان دیدار می کند.

هادی مستعان در وزن 58- کیلوگرم در اولین دیدار "ابراگیموف" از آذربایجان را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه مراکش و صربستان پیکار می کند. در گروه مستعان نفرات سرشناسی چون "روی برگانکا" نایب قهرمان دوره قبل از پرتغال که در این دوره سید سه می باشد و " دامیان ویلا" از مکزیک با سید 5 حضور دارند.

نماینده وزن سوم ایران در اولین دیدار باید با " فیلیپه انجو" از برزیل مبارزه کند. محمد خمسه در وزن 63- کیلوگرم در صورت پیروزی در این دیدار باید با برنده پیکار ونزوئلا و هلند مبارزه کند. "رافیک ظهوری" نماینده هلندی ها با 30 سال سن 5 دوره حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و یک برنز این مسابقات را در کارنامه دارد. خسمه در صورت رسیدن به دور سوم باید با " لی دائه هون" قهرمان دوره قبل و دارنده مدال نقره المپیک از کره جنوبی مبارزه کند.

بهنام اسبقی در وزن چهارم دور نخست " استفان موندونگا" از گابن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با "آنگل مورا" سید 18 این مسابقات از کوبا پیکار کند.

سرگروه تیم ملی در وزن 74- کیلوگرم " دور نخست "کارولوس سالاس" از کاستاریکا را پیش رو دارد. مسعود حجی زواره دور دوم به مصاف برنده پیکار ازبکستان و نیجر می رود. " دیمیتری کیم" ازبکی با سید هفت مهمترین رقیب او در مرحله دوم خواهد بود. یکی از تکواندوکاران قبرس و فرانسه نیز دور سوم حریف حجی زواره خواهند بود.

امید عمیدی در وزن ششم(80- کیلوگرم) دور نخست "جین چو یو" از کره جنوبی را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار "نیکولاس تزلوس" از یونان خواهد رفت. جین چو یو همان تکواندوکاری است که در نیمه نهایی مسابقات دانشجویان جهان در سال 2010 با شکست مهران عسگری به فینال رفت و با نشان طلا به کارش پایان داد.

در وزن 87- کیلوگرم مهدی خدابخش هم دور نخست باید با " شین بانگ" از کره جنوبی مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار " جیسون نویل" سید یک این وزن از آمریکا برود.

سجاد مردانی هم در وزن هشتم (87+ کیلوگرم" دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده اوکراین و ازبکستان خواهد رفت. مردانی در صورت رسیدن به دور سوم باید یکی از تکواندوکاران کره جنوبی یا کانادا پیکار کند.

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمان جهان از فردا دوشنبه 24 تیرماه در مکزیک آغاز می شود.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 23 تير 1392 - 08:43

کد:2217-1403





 


    امكانات


نماد بازیها




برنامه بازیها







صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
اعلام مشكلات سايت
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool